Islamic Widget

itu aki

Sunday, April 10, 2011

Khas Utk Mereka


Aku ingin meminta maaf...
Ye mungkin aku terkasar bahasa...
Kerana dari situ kita kehilangan segala amalan yang kita lakukan selama ini
Tidak salahkan jika aku ingin meminta maaf...

Jangan disebabkan 1 status itu...
Hubungan kekeluargaan kita akan renggang...
Mula tidak menegur antara 1 sama lain...
Aku tidak ingin seperti itu berlaku...
Buang yang keruh, ambik yang jernih... ^_^

Kerana kita sedang berdebat yang ntah betol atau tidak....
Jadi berdamai secara baik adalah satu jalan yang mulia...
Masing2 ingin menunjukkan parti mereka yang betol...
Maafkan aku sekali lagi...

Aku menulis ini bukan bermakna menyerah kalah...
Tidak....
Kita mempunyai perjuangan yang berlainan...
Tak sama...
Tapi jangan disebabkan perjuangan yang berlainan menyebabkan hubungan kekeluargaan renggang....
Kerana itu adalah salah satu dosa besar....

Semakin Kita berbicara....
Semakin banyak pahala yang kita hilang...

Status itu akan di delete dalam masa 2-3 hari dari skarang...
Bukan takut...
Tapi xelok utk tatapan umum...
bergadoh sesama keluarga....

Berkata Benar Walaupun Pahit
Selamat Beramal dari Sy:

Muhammad Najmuddin Bin Jaafar
:) (:

No comments:

Post a Comment