Islamic Widget

itu aki

Tuesday, June 21, 2011

Bila Sudah Bekerja

Alhamdulillah.....sudah seminggu lebih aku bekerja....
Baru seminggu bekerja....
Macam2 yang aku ingin beli...
Dalam kepala otak aku ni terfikir nak beli



Sangkar hamster seperti diatas
Aku nak beli pun sebab hamster da banyak..
Dan mereka pun da bekeluarga..
Lagi besar lagi bagos...
Tapi Harga pon Mahal gak....


Permainan Hamster
Aku nak beli pon sebab hamster aku da boring dengan permainan sekarang ni....
hahaha...
so aku kene beli baru la.... ^_^


Handphone BlackBerry Strom 9500
ni la first handphone yang aku lihat kat mudah.my .....
handphone ni gak la yang buat hati aku terbukak untuk kerja....
aura dajjal memang jahat.....


Handphone Nokia 58000
dan bila da bekerja...
otak jahat pun suruh jadi tamak...
suruh beli handphone ni sekali...
tamak betul aku ni....
Dan Xbox 360
xcukup dengan handphone 2 bijik...
otak jahat datang lagi.....
suruh beli xbox 360 ni....ayooo....

ni semua nk beli sebelom raya tahun ni....
boleh pulak aku kira2 gaji aq yang akan datang...
tolak tu tolak ni....
dpt la beli ketiga barang2 seperti di atas....

InsyaAllah...
berkat usaha aku....
aku akan dapatkan semua ni sebelom raya....
^_^




No comments:

Post a Comment