Islamic Widget

itu aki

Tuesday, December 7, 2010

Hati Yang Terluka

kenapa dikau mendiamkan diri??
kenapa???
adakah engkau terluka kerana aku..
yang mengkhianati diri mu??
maaf temanku..bukan niat ku untuk melukakan hati mu..
aku tau....yang kau tidak akan memaafkan aku..
aku mengakui akan kesilapan ku...
tidak bolehkah kau memaafkan ku??
atas semua kesalahan yang telah ku lakukan...
engkau begitu benci akan kesilapan ku ini...
ku tahu...kesilapan ku ini begitu besar terhadap mu..
yang telah menyakitkan hatimu...
berikan la secebis kemaafan kepada ku...
supaya aku dapat menebus segala dosa ku...
berikan la aku satu sinar...
supaya aku dapat membetulkan keadaan...
aku bukan manusia yang sempurna...
yang tidak pernah melakukan kesalahan dekat dunia ni....
ini terjadi bukan kehendakku...
tetapi kehendak Pencipta....
aku tidak pernah menyalahkan Pencipta..
kerana ku tahu Pencipta ingin menguji Hambanya...
Pencipta yang menentukan segalanya..
Sebagai hambanya...
kita perlu terima ini dengan hati yang terbuka...
kepada Pencipta yang menciptakan kita...

:)

No comments:

Post a Comment