Islamic Widget

itu aki

Thursday, May 26, 2011

Teringat Akan Dia


Dia lah penawar hati...
DIa la yang juga telah membuatkan aku kembali kepada jalan yang lurus....
Aku bersyukur kerna Allah mengirimkan dia kepadaku walaupun sekejap.....

Pada bulan lepas....ada satu pertandingan yang telah dibuat oleh kolej....
Aku dan dia join game tu....tp masih lagi belum berkenalan.....

Dia seorang wanita yang lain dari yang lain...
tidak ku pernah berjumpa wanita seperti dia...
begitu sopan....
menjaga adab...

Amat-amat jarang aku berjumpa dengan wanita seperti ini...
Yang menjadikan islam itu sebagai panduan hidupnya...
SubhanAllah....
Ini adalah perjumpaan pertama antara aku dan dia.....

Ini la juga kali pertama aku dapat menatap wajahnya....
Ini la juga kali pertama aku dapat berentap dengan dia dalam satu perlawanan seperti di atas.....
Aku rindu saat-saat dan waktu itu....
Kalau boleh....
Aku ingin berjumpa dengan dia....

InsyaAllah...
Jika tiada halangan....
Akan ku jadikan dia sebagai teman hidupku yang sah pada satu hari nanti.....

ikhlas dari ku... :)

No comments:

Post a Comment