Islamic Widget

itu aki

Wednesday, August 17, 2011

Sedap Suara Itu

Minggu lepas....
aku bukak puasa kat luar...
sebelom bukak puasa...
aku pergi la solat kat suria sebelah bangunan Mydin...

Time pergi tu...
kebetulan ada seorang alim dari pakistan kot xsilap aku menjadi Imam masa solat tu....
Ya Allah....serius aku cakap..
Selama ni aku bersolat di surau atau masjid...
tidak pernah aku dengar bacaan Ayat Al-Quran sesedap hamba Allah itu...
Aku rasa suara dia lebih sedap dari Imam Besar Makkah Syeikh Abdul Rahman dengan Imam besar dari Kuwait Syeikh Mishary Rashed Alafasy....
Hampir saje aku nak menangis time tu...
sebab Terlalu merdu sangat2 suara dia tu....aduh...
Biar lah suara itu menjadi kenangan untuk aku....

Aku mengharapkan bahawa satu hari nanti aku akan dapat belajar seperti suara itu...
Aku jadi cemburu dan iri hati terhadap hamba Allah itu... ^^

InsyaAllah aku akan jadi seperti hamba Allah itu Satu hari nanti... :)

No comments:

Post a Comment