Islamic Widget

itu aki

Monday, August 1, 2011

Aku Datang Hanya Sementara....


Nurkilan ni khas tuk kwn aq yg baru clash ngn pakwe dia...

Da hampir 2 minggu dye clash....tp xpnh nk bg tau aq...


aih....xnk bg tau pon..maklumlah tgh sedih...baru lps clash....
tp apa yg buat aku terkilan ialah...
dia kata dia lebih sygkan ex-pakwe dia tu dari nyawa dia sendiri....
adoi...dunia2....

Aku nk mrh pon xguna sbb bnda da lps....so lupekan je la...
aku cuma hanya dtg dlm hidup dia utk menceriakan hatinya...
untuk memberi semangat kepadanya...
aku xsuka bila dia sedih...
dia sentiasa menunjukkan yg dia ni ceria...
padahal...didalam hatinya penuh dengan kedukaan...
insyaAllah...aku akan bimbing dia...
sesudah itu...
apabila hatinya sudah pulih dan ceria...
aku akan membawa diri ini jauh dari dia...

Aku xnk dia ingat akan aku...
sbb aku xsuka org mengingati aku...
sebab itu aku xbyk kwn.....

Biarlah aku xbyk kwn pon..
janji hidup aku diberkahi oleh Allah...
InsyaAllah....

^_^

No comments:

Post a Comment