Islamic Widget

itu aki

Thursday, July 28, 2011

Tikam Dari Belakang

Ok...entry kali ni khas utk aku...
biarla kwn aq tu xtau psl ni....

ok...ye...aq tau..mungkin ini adalah kesilapan aq....
tapi aku buat berdasarkan nafsu sahaja....
Ya Allah...maafkan aku...
aku mungkin telah membuat kesalahan dekat kwn aku...
aku xnk tikam dia dari belakang...

" Sesungguhnya hawa nafsu itu sangat membawa pada kejahatan "
(Yusuf: 53)

Aku amat respect dia sbagai kwn aku...
Tapi dalam masa yang sama...
tetiba aku suka dekat org yg dia suka...
aku cube dan cube dan cube lg utk melupakan perkara tu...
tp semakin aku lupakan...semakin kuat benda tu dtg...
sudah ku cuba pelbagai cara...
tapi tiada kesan yang ad pd diriku...

AllahummasollialasaidinaMuhammad wa'alaalihiwasohbihiwassalam...

Ya Allah..bantulah hamba mu ini supaya hambamu ini tidak menikam kwnnya dari belakang...amin ya Rabal a'lamin....

Kepada sahabat semua....jgn jadikan hawa nafsu sebagai panduan utk kita menghadapi dugaan dunia ini...
sebaliknya gunakan akal utk menjadi panduan pada diri kita...

jgn jd mcm aq....yang hanya turut pada hawa nafsu..
insyaAllah...aq akn cuba sedaya upaya utk melawan...
lebih2 lg bulan Ramadhan Al-Mubarak sudah hampir tiba....

Semoga ada silap dan salah selama ini...harap diampunkan dengan ikhlas....




Selamat beramal semua.... :)

No comments:

Post a Comment