Islamic Widget

itu aki

Friday, July 22, 2011

Azam Ramadhan Yang Akan Datang

Aku ingin berhijrah dengan mendekatkan diri kepada Allah....
Sudah tiba masanya untuk aku mengubah hidup ku....
Alhamdulillah...
Aku sudah berubah sedikit demi sedikit....
aku sudah boleh mengawal nafsu ku..
cuma bahasa je yang aku xdpt nk kawal lagi...
aku cuba dan cuba dan cuba lagi...
tapi masih lagi xboleh nk kawal....

Ramadhan kali ni adalah penentu segala2nya...
jika berjaya....aku sudah mencapai apa yg aku target....
jika tidak....aku terpaksa berusaha dgn bersungguh2....
berbalik tajuk diatas....
azam Ramadhan kali ni ialah..
aku ingin khatam Al-Quran sebanyak 2 kali dan tidak akn meninggalkan solat terawih walau ap jua keadaan....
insyaAllah...

Aku ingin jdkan Ramadhan kali ni akn lebih bermakna dari sbelom2 ni....

anda bagaimana??

No comments:

Post a Comment