Islamic Widget

itu aki

Wednesday, July 20, 2011

Wanita Idaman KU

Assalamualaikum....

kali ni aku nk bercerita pula tentang wanita idaman Aku.....
senang je jwpnnya...
Wanita idaman aku ialah seorg wanita muslimah...
tu je.....
tp aku akan cerita kenapa muslimah....
ok....muslimah yang aku maksudkan ialah...
dia tau yang dia perlu taat kepada Allah,Nabi Muhammad dan juga Suaminya...
dia tau yang dia perlu menjaga waktu solat dan puasa...
dia tau menyimpan aib dan rahsia suaminya...
dia tau dimana auratnya...
dia tau yang mana halal dan haram...
dia tau cara menjaga anak...
dia tau yang dia harus dan perlu bersama disamping suaminya ketika susah dan senang...
dia tau perjuangan hidup dia yang sebenar...

itu adalah penerangan ciri2 wanita solehah idaman ku...
aku tau...
xsemua yang disebutkan itu akan ada pada seseorg muslimah...
dan mungkin aku xkan jumpa wanita muslimah yg ku dambakan selama ini.....

Lebih elok terima dengan redha siapapun pasangan hidup kita...

selamat beramal ~

No comments:

Post a Comment